*Sayın Müşterilerimiz,
Ürünler, Müşteri için sipariş edildiğinde özel olarak yapılır. Bu nedenle bir sipariş verildikten sonra değiştirilemez veya iptal edilemez, Sipariş Formunda aksi belirtilmedikçe. Müşteri, teslim edilen Ürünlerde hasar, hata veya kalite eksikliği gibi herhangi bir kusuru fark ederse, bu hakları kullanabilmek için ürün alımından sonraki 5 gün içinde Baymak Antalya müşteri hizmetlerine bilgi vermelidir. Müşteriden, kusurlu bir Ürünün varlığını kanıtlayan fotoğraf veya diğer belgeler sağlanması istenebilir. Baymak Antalya, Müşteri ile anlaşırsa veya Müşteri iddia edebilirse ve kusur, takip edilmeyen bir teslimatın taşıyıcısı tarafından değilse, müşteri hakkında iddia edilen kusuru gidermek için gereken ölçüde siparişin yeniden basımını sağlayacak veya Müşteriye kusurlu Ürünler için bir iade teklif edecektir. Yukarıda sağlanan çözümler, kusurlu Ürünle ilgili Müşteri'nin tek çözümüdür ve yasalar tarafından Müşteri'ye sağlanan diğer herhangi bir çözümü tamamen dışlar.
Baymak Antalya olarak sizlere yurtdışından özenle seçilmiş ve özel tasarlanmış ürünler sunuyoruz. Her bir ürünümüz, detaylı beden, renk ve bakım açıklamalarıyla birlikte özenle tasarlanmıştır.
Müşteri memnuniyeti bizim için önemli olduğu kadar, alışverişinizi sorunsuz bir deneyim haline getirmek de önceliklerimiz arasındadır. Ancak, ithal ürünlerin özel doğasından kaynaklı olarak, iade ve değişim konusunda bazı kısıtlamalarımız bulunmaktadır.
Lütfen dikkat: Ürünlerin beden, renk ve bakım detaylarına ilişkin tüm açıklamalar, ürün sayfasındaki açıklama kısmında yer almaktadır. Müşterilerimizin, ürünleri sipariş etmeden önce bu açıklamaları dikkatlice okumasını rica ederiz.
Bu kapsamda, ürünlerin doğru beden ve renk gibi unsurların seçilmesi için verilen bilgilerin müşteri sorumluluğunda olduğunu belirtmek isteriz. Ürünü sipariş vermeden önce lütfen açıklama kısmını detaylı bir şekilde okuduğunuzdan emin olun.
Anlayışınız ve iş birliğiniz için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla, Baymak Antalya Ekibi**